Seyahat etmek kadar gidilen destinasyonu ve gittiğiniz lokasyondaki her detayı rahat bir tempoda yaşamayı seven bir gezginseniz "yavaş seyahat"...

Lüks tanımı değişiyor. Lüksün ne ifade ettiği, hangi beklentileri karşılaması gerektiği turizm dünyasında da yeni bir kimlik buluyor. Son...

Seyahat arama motoru Skyscanner için 56 kişilik gelecek bilimci ve seyahat uzmanından oluşan ekibin hazırladığı “Seyahatin Geleceği” raporunun yayınlanan...

Gelecekte seyahatler dünya sınırlarının ötesine mi geçecek? Seyahat arama motoru Skyscanner için 56 kişilik gelecek bilimci ve seyahat uzmanından...

Genel Müdürümüz Ayşe Yağcı Büyükpınar Capital Dergisi’nin Aralık sayısında, Türkiye ve dünyadaki "Kurumsal Seyahat" pazarını ve yeni trendleri anlattı...

Jules Verne Travel & Event dünyayı avucunda hissetmek, kendine özel hazırlanmış bir programla mükemmel bir seyahat deneyimi yaşamak isteyenlere...

2017'nin yeni seyahat trendlerinden biri de "Glamping" Beş yıldızlı otellerden sıkılan Avrupalı gezginlerin ortaya çıkarttıkları yepyeni ve farklı bir...

Türkiye'nin en etkili seyahat zirvelerinden Uzakrota Travel Summit'te "Teknoloji ile Ortaya Çıkan İş Modelleri" ve "Lüks Seyahat Trendleri"ni anlattık... 18...

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

    Mesajınız kapsamında bizlere iletmiş olduğunuz veriler arasında; ırk, etnik köken, siyasi
    düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika
    üyeliği, sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler,
    biyometrik ve genetik verilerin bulunmadığından emin olmanızı rica ederiz.
    *Doldurulması zorunlu alanlar
    Bilgi güvenliğiniz bizim için önemli, o yüzden %100 gizlilik sunuyoruz.

    Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Açık Rıza Metni

    Onay vermiş olmanız halinde kişisel verileriniz ABH Turizm Temsilcilik ve Ticaret A.Ş.- (JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL) tarafından;

    Ürün ve hizmetlerimizin sizlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi; analiz, segmentasyon veya hedefleme çalışmalarının yürütülmesi; size özel ürün veya hizmet tekliflerinin, yeni ürün duyurularının, kampanyaların, promosyonların sunumu ile diğer pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi; anket ve müşteri memnuniyet ölçümü çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve bu kapsamda sizlerle elektronik yollarla iletişime geçilmesi amaçları ile işlenebilecek ve amaçlar doğrultusunda hizmet aldığımız üçüncü kişi tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.