Pandemi Döneminde Kurumsal Bir Seyahat Acentesi ile Çalışmanın Avantajları

14 Haziran 2021

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sebebiyle seyahatler, seyahat alışkanlıklarımız yeniden şekillendi. Seyahat kısıtlamaları, ülkelerin değişen seyahat prosedürleri, uçuş yasakları ile güvenli seyahat edebilmek için doğru bilgiye en kısa sürede ulaşabilme ihtiyacı seyahat acentesi hizmetlerinin daha da önemli olmasına sebep oldu. Özellikle 2020 seyahatlerinde beklenmedik değişiklikler yaşandığında – ister havayolu tarafından iptal edilen bir uçuş olsun, ister karantina gereklilikleri nedeniyle iptal olan bir iş seyahati veya tatil programı olsun – seyahat acentesi ile çalışma ihtiyacı arttı.

Pandemi döneminde özellikle iş seyahatlerini sürdürmek zorunda olan kurumlar için seyahat acentelerinin sundukları; seyahat kısıtlamaları, ülkelerin sürekli değişen seyahat prosedürleri, vize süreçleri, güvenli konaklama gibi konulardaki danışmanlık hizmetleri daha da önemli hale geldi. Kurumların seyahat prosedürleri doğrultusunda doğru & hızlı bilgi ile güvenilir rehberlik ihtiyacı arttı.  Kurumlara özel uygulanacak seyahat risk yönetimi stratejileri ile iyi planlanan seyahatler oluşturulması şart oldu.

“Seyahat etmeyi planladığınız ülkeye varışta negatif PCR testi gerekiyor mu, karantina var mı? Girişte doldurulması gereken bir form var mı? Uçuşta el bagajı ebatları ne olmalı? Uçuşlarda sıcak yemek hizmeti var mı? Transferimi yapacak şirketin elemanlarının aşıları var mı, düzenli PCR testleri yapılıyor mu? Gideceğim ülkede hangi otellerin güvenli turizm belgeleri var? Hangi oteller daha güvenli? Yurt dışında şehir içi ulaşımda hangi araçları kullanabilirim? Yurt dışında PCR testimi nerede yaptıracağım? Türkiye’ye dönmeden önce PCR testi dışında yapmam gereken bir şey var mı?” gibi tüm sorularınızda hemen ulaşabileceğiniz, hızlı ve doğru bilgi ile size en doğru çözümü sunacak bir kurumsal seyahat acentesi ile çalışmak özellikle pandemi döneminde hayatı çok kolaylaştırıyor. Seyahatler öngörülebilir gelecek için hala kısmen belirsiz göründüğünden, gerek iş seyahatleri gerek kişisel seyahatlerinizi veya tatil programlarınızı bir seyahat acentesi aracılığıyla  yapmak özellikle pandemi döneminde bir çok avantaj sağlıyor.

İşte, özellikle pandemi döneminde hem kurumsal iş seyahatleri hem de kişisel seyahatler & tatil programları için bir Kurumsal Seyahat Acentesi ile çalışmanın avantajları:

Zahmetsiz ve Doğru Planlama

Kurumsal seyahat acenteleri havayolları, oteller, konsolosluklar ve araç kiralama & transfer firmaları ve sistemlerine kısa sürede ulaşabilecek kaynaklara sahiptir. Kurumsal ve bireysel seyahatlerinizde maksimum verimlilik, tasarruf ve memnuniyet sağlamak için hizmet verir. Yurt içi & yurt dışı bilet, konaklama, vize, araç kiralama & transfer ve ihtiyaç duyduğunuz VIP hizmetleri ile gitmek istediğiniz yere hızlı, güvenli ve uygun fiyata ulaşmanızı sağlar.

Seyahat acenteleri, kurumsal seyahatlerinizi veya tatil programlarınızı kapsamlı bir planlama ile tek bir yerden alma rahatlığını sunar. Müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda gidilecek destinasyonun araştırılması ve önerilmesinin yanı sıra uçuşlar, konaklama, havaalanı ulaşımı, geziler ve hatta restoran rezervasyonlarına kadar tüm ihtiyaçlarınız için planlama yapar. Seyahat tavsiyeleri, son haberler, hava koşulları ve varış noktanız için gerekli belgeler gibi önemli ayrıntıları iletir.

Kurumsal seyahat planlamaları özellikle pandemi döneminde daha da karmaşık olabilir, bu nedenle acenteler, şirketinizin seyahat politikaları doğrultusunda seyahat eden çalışanlarınızın ihtiyaçlarını da göz önünde bulundurarak seyahatin rahatlığını, konforunu ve güvenliğini artırabilecek planlamaları yapar, önerilerde bulunurlar.

Bu sebeple kurumsal bir seyahat acentesi ile çalıştığınızda bir telefon ya da e-mail ile seyahatinizi en doğru şekilde zahmetsiz ve vakit kaybetmeden planlayabilirsiniz.

Zaman ve Bütçeden Tasarruf

Kurumsal seyahat acentesi ile çalışmanın en büyük avantajlarından biri açık ara zamandan ve bütçeden tasarruf sağlamasıdır. Anlaşmalı hava yolları, sözleşmeli otelleri, yurt içi ve yurt dışındaki anlaşmalı tedarikçileri ile en uygun fiyatları araştırır, en iyi fırsat ve alternatifleri sunar.

Kurumsal seyahatlerde şirketlerin seyahat politikaları çerçevesinde zamanın ve bütçenin en verimli şekilde değerlendirildiği planlamalar ve raporlar ile maksimum verimlilik sağlar. Kurum çalışanları seyahat düzenlemeleriyle uğraşmak için ne kadar az zaman harcarlarsa, kendi işlerini yapmak, yeni müşteriler edinmek gibi önemli şeylere o kadar fazla zaman ayırabilirler.

Güvenli Seyahat, Hızlı Rezervasyon

Yurt içi ve yurt dışında anlaşmalı havayolları, oteller ve araç kiralama firmaları ile talepleriniz doğrultusunda seyahat politikalarınıza en uygun uçuşları & konaklama seçeneklerini araştırıp, en güvenli ve en uygun fiyat ve alternatifleri sunar, ayrıcalıklı fırsatlardan yararlanmanızı sağlar. Kurumsal ve bireysel vize ihtiyaçlarınızda başvuru işlemlerinizin en hızlı, çözüm odaklı ve sağlıklı şekilde sonuçlanması için tüm süreci sizin adınıza yönetir.  Tek bir e-posta ile uçak bileti, konaklama, vize, araç kiralama & transfer gibi seyahatinizin tüm detaylarını planlamanıza destek olur.

Pandemi Döneminde Her Zaman İletişimde Kalmak Önemlidir!

Seyahatlerinizi her anlamda kusursuz yaşayabilmeniz için tüm detaylar önemli! Seyahatleriniz sırasında veya sonrasında desteğe ihtiyaç duymanız halinde, acil durumlarda 7/24 profesyonel destek verir. Seyahat öncesinde gidilen destinasyon ile ilgili COVID-19 prosedürleri ile ilgili bilgilendirme yapar, seyahat tavsiyeleri, son haberler ve varış noktanız için gerekli belgeler gibi önemli ayrıntıları iletirler.

Kriz Yönetimi

Seyahat acenteleri, müşterilerinin seyahatlerini olabildiğince sorunsuz ve stressiz hale getirmelerine yardımcı olmak için vardır. Nadiren de olsa bir yolculukta bir şeylerin planlandığı gibi gitmediği durumlarda, kurumsal seyahat acenteleri sorunu çözmek için oradadır, böylece siz işinizi ya da tatilinizi yapmaya devam edebilirsiniz. Bir seyahati özel kılmak için, tüm bu bilgileri nasıl birleştireceğini ve onu sorunsuz ve stressiz bir seyahat programına nasıl dönüştüreceğini bilen birinin olması en iyisidir.

Kişiye & Kuruma Özel Hizmet

Kurumsal bir seyahat acentesi kurumunuzu veya sizi tanıyarak, kurumsal veya bireysel seyahat taleplerinizi ihtiyaçlarınız ve kurum seyahat politikaları doğrultusunda planlayacak, sizi bilinmeyenlerden kurtaracak, seyahatinizin mükemmel geçmesi için tüm imkanlarını kullanacaktır. Uçuşlarda koltuk tercihi, oda tercihleri, menü tercihleri ve diğer özel istekleriniz sorunsuz bir şekilde karşılanacaktır. Yolculuğa başladığınız andan evinize geri döndüğünüz ana kadar tüm planlamaları sizin için yapacak, sizi her detayıyla memnun edecek bir seyahat deneyimi yaşatacaktır.

Maksimum Verimlilik ve Memnuniyet

Kurumsal bir seyahat acentesi maksimum verimlilik, tasarruf, güvenlik ve memnuniyet sağlamak için çalışır. Zamanınızı ve bütçenizi en verimli şekilde değerlendirerek sizi her detayıyla memnun edecek seyahat deneyimleri yaşatmayı hedefler.

Kurumlar için yönetilebilen başarılı bir seyahat politikası oluşturarak, kurum yöneticileri ile birlikte uygunluğunu izleyip, raporlar,  seyahat onay politikası ile harcamaları kontrol eder, alternatif çözümler sunar.

KURUMSAL SEYAHAT YÖNETİMİNİZİ BİZE BIRAKIN!

JULES VERNE BUSINESS olarak zamanın ve bütçenizin en verimli şekilde değerlendirildiği, sizi her detayıyla memnun edecek bir seyahat deneyimi yaşatmak için yanınızdayız! Kurumsal seyahatlerinizde maksimum verimlilik, tasarruf ve memnuniyet sağlamak bizim işimiz. Siz sadece işinize odaklanın, geri kalan her şeyi bize bırakın! Kurumsal seyahat hizmetlerimiz ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgi ve sorularınız için: business@julesverne.com.tr

KURUMSAL SEYAHATLERİNİZİ ONLINE YÖNETİN!

Yurt içi, yurt dışı tüm uçak bileti & konaklama rezervasyon ve satın almalarınızı, seyahat politikalarınız çerçevesinde hızlı ve güvenli bir şekilde 7/24 yönetebileceğiniz platformumuz JVSMART ile tanışın! Online Kurumsal Seyahat Rezervasyon ve Satın Alma Platformu JVSMART ile kurumsal seyahat yönetimini artık çok daha kolay! JVSMART ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Sorularınız ve demo talepleriniz için : ⁠jvsmart@julesverne.com.tr

Kurumsal seyahatlerinizde siz sadece işinize odaklanın, JULES VERNE BUSINESS olarak gerisini biz hallederiz.

Siz Sadece Nerede Olmak İstediğinizi Söyleyin!

JULES VERNE TRAVEL olarak keşfetmekte sınır tanımayan tecrübeli ekibimizle KİŞİYE ÖZEL SEYAHATLER ile dünyanın tüm noktalarını ulaşılabilir kılıyoruz. Bütçenize, seyahat beklentilerinize, yaşamak istediğiniz deneyime göre size özel hazırladığımız seyahatler ile görmek isteyip de göremediğiniz yer kalmasın! Nasıl seyahat etmek istediğinize SİZ karar verin! ‘’Önce hayal et, sonra seyahat et’’ mottosuyla harekete geçiyor, tecrübemizi hayallerinize uyarlayarak size mükemmel bir seyahat deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz!

Sanat, gurme, tarih, doğa odaklı kültür rotaları ile hep görmek isteyip bir türlü fırsat bulamadığınız yerleri Jules Verne Özel Gezileri ile keşfedin! Yeni dostlukların, yeni rotaların, keyifli deneyimlerin tadını çıkarın.

Size özel seyahat programı ve detaylı bilgi için: travel@julesverne.com.tr

 

 

JULES VERNE GEZİLER

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

    Mesajınız kapsamında bizlere iletmiş olduğunuz veriler arasında; ırk, etnik köken, siyasi
    düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika
    üyeliği, sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler,
    biyometrik ve genetik verilerin bulunmadığından emin olmanızı rica ederiz.
    *Doldurulması zorunlu alanlar
    Bilgi güvenliğiniz bizim için önemli, o yüzden %100 gizlilik sunuyoruz.

    Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Açık Rıza Metni

    Onay vermiş olmanız halinde kişisel verileriniz ABH Turizm Temsilcilik ve Ticaret A.Ş.- (JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL) tarafından;

    Ürün ve hizmetlerimizin sizlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi; analiz, segmentasyon veya hedefleme çalışmalarının yürütülmesi; size özel ürün veya hizmet tekliflerinin, yeni ürün duyurularının, kampanyaların, promosyonların sunumu ile diğer pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi; anket ve müşteri memnuniyet ölçümü çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve bu kapsamda sizlerle elektronik yollarla iletişime geçilmesi amaçları ile işlenebilecek ve amaçlar doğrultusunda hizmet aldığımız üçüncü kişi tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.