Harper’s Bazaar’da Bu Ay: Ayşe Yağcı’nın Kaleminden Modern Şehirleri ve Sessiz Tapınaklarıyla Japonya

30 Eylül 2025

Bazı seyahatler vardır ki, hayatınızın akışını değiştiren bir dönüm noktası olur. Japonya, benim için tam olarak böyle bir yer. Geleceğin metropolleriyle yüzyıllardır değişmeyen ritüellerin yan yana var olduğu, her köşesi bir kartpostal karesi gibi görünen bir ülke. Tokyo’nun devasa gökdelenlerinden Kyoto’nun sakura ağaçlarının gölgesindeki çay evlerine, Hakone’nin Fuji Dağı manzaralı onsenlerinde geçen huzurlu saatlerden Naoshima’nın müze adasında sanatla dolu günlere… Japonya’da her adım, bambaşka bir hikaye anlatıyor. Ve bu hikaye, yılın her mevsiminde farklı bir renk paletiyle açılıyor.

Jules Verne Business Mice Travel Kurucusu ve Genel Müdürü Ayşe Yağcı Büyükpınar, Harper’s Bazaar’ın Eylül sayısı için kaleme aldığı yazısında, Tokyo’nun ışıkları, Hakone’nin şifalı suları, Kyoto’nun zamansız tapınakları ve Naoshima’nın sanat dolu kıyılarıyla Japonya’nın dört farklı yüzünü okuyucularla paylaştı. Bu özel yazıyla, doğal güzelliklerin eşliğinde unutulmaz deneyimler sunan Japonya’nın olmazsa olmaz duraklarına doğru ilham verici bir yolculuğa çıkmaya ne dersiniz?

Harper’s Bazaar’da yayımlanan yazının tamamını buradan okuyabilirsiniz.

JULES VERNE GEZİLER

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

    Mesajınız kapsamında bizlere iletmiş olduğunuz veriler arasında; ırk, etnik köken, siyasi
    düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika
    üyeliği, sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler,
    biyometrik ve genetik verilerin bulunmadığından emin olmanızı rica ederiz.
    *Doldurulması zorunlu alanlar
    Bilgi güvenliğiniz bizim için önemli, o yüzden %100 gizlilik sunuyoruz.

    Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Açık Rıza Metni

    Onay vermiş olmanız halinde kişisel verileriniz ABH Turizm Temsilcilik ve Ticaret A.Ş.- (JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL) tarafından;

    Ürün ve hizmetlerimizin sizlerin beğenilerinize, kullanım alışkanlıklarınıza ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi; analiz, segmentasyon veya hedefleme çalışmalarının yürütülmesi; size özel ürün veya hizmet tekliflerinin, yeni ürün duyurularının, kampanyaların, promosyonların sunumu ile diğer pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi; anket ve müşteri memnuniyet ölçümü çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve bu kapsamda sizlerle elektronik yollarla iletişime geçilmesi amaçları ile işlenebilecek ve amaçlar doğrultusunda hizmet aldığımız üçüncü kişi tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.