İtalyan Lezzetlerinin Peşinde: Murat Yankı ile Piemonte Gurme Gezisi

01 August 2018

27-30 Ekim 2018

Torino – Fontanafredda – Pollenzo – Alba – Bra – Giolito – Barolo 

Çift Kişilik Oda’da Kişi Başı 1.570 Euro

alba

27-30 Ekim tarihlerinde Murat Yankı ile İtalyan lezzetlerinin peşine düşüyoruz…

“Her gezinin, insanın damağında bir tat bıraktığı çok doğru.” Bu gezi İtalya’nın kuzeyindeki Piemonte Bölgesi’ne yapılıyorsa tüm duyularınızı harekete geçireceğinden emin olabilirsiniz. Piemonte bölgesi, ülkenin en kaliteli şarap ve peynirlerinin üretildiği ve verimli toprakları kadar güzelliği ile de meşhur bir coğrafya. Özellikle pitoresk Alba kasabası ve bir ritüel halini alan Alba Trüf Mantarı Festivali‘ni merkez alarak peynir üreticilerinden şarap evlerine lezzet dolu bir yolculuğa çıkıyoruz…

torino

‘Slow Food’ un kurucusu Carlo Petrini’nin ‘Ne yersek oyuz’ felsefesiyle yarattığı markası Eataly işbirliği ve Murat Yankı anlatımı ile tüm duyularınızı uyandıracak bir geziye hazır olun! Eataly’de bulunan birbirinden değerli ürünlerin hikayelerini ve tüm süreçlerini üreticilerin anlatımıyla İtalya’nın eşsiz atmosferiyle yerinde keşfedin.

27-30 Ekim tarihlerinde dinler tarihi öğretmeni, şarap uzmanı ve profesyonel rehber Murat Yankı ile barok mimarisini olduğu gibi korurken modern zamana ayak uyduran dinamik karakteriyle kendine aşık eden Torino ile yola başlayıp şarapları, peynirleri ve beyaz trüf mantarları ile ünlü, UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan Alba ile keşfe devam edeceğiz.

Altından bile değerli trüf mantarlarının mantar avcıları ve eğitimli köpekleri tarafından tek tek bulunup, toplanmasının ardından gerçekleştirilen Trüf Festivali’nde tezgahları gezeceğiz. Bölgenin en ünlü şarap evi Fontanafredda‘nın bağlarında dolaşıp, şarap tadımı yapacağız.

İtalya’nın dünyaca ünlü şarap bağlarına ev sahipli yapan Barolo, “Slow Food” akımının doğum yeri olan ve artizan peynirlerin ana vatanı Bra ile her adımda yeni bir tat, yeni bir keşif ile tanışacağız. 

İtalya’nın en sevilen gurme rotası Piemonte’de Murat Yankı ile lezzet dolu bir yolculuğa hazır mısınız?

Detaylı Program Bilgisi için Tıklayın!

Murat Yankı Kimdir?

Galatarasay Lisesi’nin ardından Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü diplomasını alan Murat Yankı, tarih ve coğrafyaya olan tutkusu nedeniyle 1985 yılında aldığı eğitimlerle İngilizce ve Fransızca dillerinden tercüman rehber oldu. Bununla yetinmeyip yabancı dil hanesine Japonca ve İtalyanca’yı da portföyüne ekledi.

2000’lerin başında başlayan şarap tutkusu sayesinde önce İngiltere, sonra da İtalya kaynaklı eğitimler alan Murat Yankı,  WSET (Wine and Spirit Education Trust) kurumundan Advanced düzeyini merit derecesiyle geçtikten sonra İtalya’nın Piemonte bölgesinde şarap eğitimi aldı.  Aldığı bu eğitimleri, şarap ve yemek tarihi araştırmalarıyla da bir araya getirerek öğrencileriyle de paylaştı. Kapadokya ve Türkiye’nin şarap tarihi konusunda harita ve kitaplar oluşturan Murat Yankı’nın İngilizce, Fransızca ve Türkçe dillerinde çok sayıda makalesi ve sempozyum bildirileri bulunuyor. Murat Yankı zengin kimliğiyle şarap uzmanı, dinler tarihi öğretmeni ve profesyonel rehber olarak çalışmalarına devam ediyor.

Detaylı program bilgisi ve rezervasyon için:
travel@julesverne.com.tr
0212 266 6363 – 118

JULES VERNE TRAVEL

How Can We Help You?

How Can We Help You?

    Among the data you have conveyed to us within the scope of your message; Since there are no data on race, ethnicity, political thought, philosophical belief, religion, sect or other beliefs, clothing, membership in associations, foundations or trade unions, health, sexual life, criminal convictions and security measures, biometric and genetic data Please make sure.
    *Required fields
    Your information security is important to us, so we offer 100% privacy.

    Explicit Consent Text Regarding the Processing of Personal Data

    If you have given your consent, your personal data will be transferred to ABH Tourism Representative and Trade Inc.- (by JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL);

    We offer our products and services according to your tastes, usage habits and needs. customized and recommended to you; conducting analysis, segmentation or targeting studies; special product or service offers, new product announcements, campaigns, promotions execution of presentation and other marketing activities; survey and customer satisfaction measurement carrying out the works and communicating with you electronically within this scope with our third party suppliers that can be processed for the purposes of can be shared.