Yepyeni Bir Dünyada Seyahatin Yeni Normları Ne Olacak?

21 May 2021

Işın Görmüş’ün YouTube kanalındaki yeni sohbet serisi ‘Seninle 20 Dakika’nın ilk konuğu JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Ayşe Yağcı Büyükpınar oldu.

Yepyeni Bir Dünyada Seyahatin Yeni Normları…

Işın Görmüş sordu,  Ayşe Yağcı Büyükpınar cevapladı:

  • Pandemiden sonra seyahat nereye evirilecek? Öz şefkat, farkındalık, yoga, inziva gibi wellness seyahatleri yükselişe mi geçecek?
  • İnsanlar seyahat ederken ve destinasyon belirlerken daha bilinçli tercihler mi yapacak? Yapacağımız tatiller eğlence odaklı tatiller mi yoksa kendimize bir şeyler katacağımız tatiller mi olacak?
  • Instagram tatilleri biter mi? Artık bizim için fotoğraflık değil de ‘anlamlı’ tatilleri mi tercih edeceğiz?
  • Seyahatlerde artış olacak mı?
  • İnsanlar mahremiyet duygusunu ön plana almak isteyecekler mi?
  • Lüks seyahat planlamalarında değişiklik olacak mı?

Yepyeni Bir Dünyada Seyahatin Yeni Normları Ne Olacak? | Seninle 20 Dakika | Işın Görmüş & Ayşe Yağcı Büyükpınar

JULES VERNE TRAVEL

How Can We Help You?

How Can We Help You?

    Among the data you have conveyed to us within the scope of your message; Since there are no data on race, ethnicity, political thought, philosophical belief, religion, sect or other beliefs, clothing, membership in associations, foundations or trade unions, health, sexual life, criminal convictions and security measures, biometric and genetic data Please make sure.
    *Required fields
    Your information security is important to us, so we offer 100% privacy.

    Explicit Consent Text Regarding the Processing of Personal Data

    If you have given your consent, your personal data will be transferred to ABH Tourism Representative and Trade Inc.- (by JULES VERNE BUSINESS MICE TRAVEL);

    We offer our products and services according to your tastes, usage habits and needs. customized and recommended to you; conducting analysis, segmentation or targeting studies; special product or service offers, new product announcements, campaigns, promotions execution of presentation and other marketing activities; survey and customer satisfaction measurement carrying out the works and communicating with you electronically within this scope with our third party suppliers that can be processed for the purposes of can be shared.